نیاز

نیاز

 

تن تو ظهر تابستونو به یادم میاره 

 

رنگ چشمای تو بارونو به یادم میاره 

 

وقتی نیستی زندگی فرقی با زندون نداره

 

قهر تو تلخیِ زندونو به یادم میاره

 

من نیازم تو رو هر روز دیدنه 

 

از لبت دوسِت دارم شنیدنه 

 

 

 

تو بزرگی مثل تو لحظه که بارون میزنه

 

تو همون خونی که هر لحظه تو رگهای منه 

 

تو مثل خواب گل سرخی،لطیفی مثل خواب 

 

من همونم که اگه بی تو باشه جون میکنه 

 

من نیازم تو رو هر روز دیدنه

 

از لبت دوسِت دارم شنیدنه 

 

 

 

تو مثل وسوسه ی شکار یک شاپرکی

 

تو مثل شوق رها کردن یک بادبادکی 

 

تو همیشه مثل یک قصه پر از حادثه ای 

 

تو مثل شادیِ خواب کردن یک عروسکی 

 

من نیازم تو رو هر روز دیدنه

 

از لبت دوسِت دارم شنیدنه

 

 

تو قشنگی مثل شکلایی که ابرا میسازن 

 

گلای اطلسی از دیدن تو رنگ میبازن 

 

اگه مردای تو قصه بدونن که اینجایی

 

برای بردن تو با اسب بالدار میتازن 

 

من نیازم تورو هرروز دیدنه

 

از لبت دوسِت دارم شنیدنه...

 

 

ترانه سرا:شهریار قنبری 

آهنگساز:اسفندیار منفرد زاده

 

تنظیم:اسفندیار منفرد زاده

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 1:40 PM | AVA |